I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Eveliina med två i - 18 november 2012 17:26

Hade sovmorgon till halv nio idag och låg kvar i sängen en halvtimme. Härligt! :)

Efter en stund kom Lousie och Goro hit och vi snackade och så typ. :) Efter lunch drog vi till stan och kollade lite. De drog lite tidigare än mig och det var skitkul att vara med dom igen!

Kollade sen bl.a upp vart extakt Tandregleringen låg, så nu kan jag bara inte gå fel! ;) Mådde inte så bra efter dom hade åkt utan hade en del ångest. Visste inte riktigt vad jag skulle göra eller ta vägen. Det gjorde bara så ont inom mig... Varför måste allt kännas så hopplöst?

Men har varit en rätt okej dag i alla fall. Och imorrn bär det av till tandläkaren och sen åker man tillbaka igen! Sen dröjer det väl i alla fall två veckor, tills jag kommer hem igen tror jag. 

Bion igår var väl okej, men var inte beredd på att den skulle vara dansk! Haha xD trodde jag var på fel bio först! Så mycket visste jag om filmen! Men den var helt okej.

Hoppas alla får en mysig söndagskväll!

 

420161_245114822242663_551810358_n_large



Tumblr_md7scbds8t1rwtkpso1_500_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards