I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 3 april 2013

Taggad för studenten... eller?

Av Eveliina med två i - 3 april 2013 22:37

Uppdateringen kommer nog inte vara den bästa den här veckan eftersom jag har mycket att göra både i skola och på fritid. Men ska blogga så gott det går så får jag se hur det blir och ska svara på era kommentarer när jag får mer tid!


Har börjat hitta tillbaka på rätt spår igen känner jag och mår mycket bättre nu. Usch, hatar bara ätstörningen mer och mer och vad den kan göra med en! Dö ätstörning, dö!

Sov hemskt i natt och vaknade flera gånger vilket var väldigt frustrerande och kände mig inte precis utvilad direkt. :/ Men var hos tandläkaren på morgonen för en rutinkontroll och det gick väl lite sisådär. x) Har visst slarvat lite med borstningen och tandtråden så det måste bli bättring på den biten! Vill inte få en massa hål i tänderna nu när jag rättar till dom!

Men drog sen till skolan och jobbade på. Jag och Louise ringde runt till en massa frisörer för att få tag på en tid inför balen och fick lite smått panik... Alla var typ fullbokade men fick till slut tag på en tid. Nu ska jag bara hitta en balfrisyr och beställa löshår från Rapunzel, tänkte jag. Är det någon som vet om de här är bra?

Sen ska jag bara hitta student- och balklänningar, betala balbiljett, hitta skor, göra en massa i skolan, osv, osv... Har en del att göra känner jag och är lite stressad... Det är så mycket som måste fixas innan studenten! Hoppas det mesta ordnar sig till slut.


/E med två i

 
 
Mallan

Mallan

4 april 2013 08:04

Spännande med en massa fix inför bal och student, alltid lika stressigt dock haha. Men det kommer bli såå kul! ♥

Bra att du jobbar dig tillbaka, låt inte ätstörningen få övertaget igen. DU klarar det ♥

Bamsekram ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
fanny

fanny

4 april 2013 09:20

Stressa inte för mycket! Ta en sak i taget <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards