I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Eveliina med två i - 28 november 2012 18:47

Haft en riktigt bra dag idag, och det är inte vilken dag som helst utan min älskade Sofias födelsedag!! Grattis, världens finaste och mest underbara syster! Älskar dig! :* Klicka här för att komma till hennes fina blogg!


     


Vaknade och låg typ kvar i sängen i morse i typ 25 minuter innan jag gick upp och gjorde frukost. Såå skönt!

Innan lunch gav jag Sofia sin present. Ett guldarmband och en berlock till. Sen gjorde jag grönsakspaj till lunch. Jättegod, men blev dock lite försenad men det gjorde inget. Sen åkte jag, Mia och Matilda lite spontant till stan och fikade. Vi gick runt i lite affärer och var sen på ett nytt ställe i stan. Tog en brownie, jättegod!!

Hittade typ massa på stan som jag ville köpa nu på direkten, men måste man spara så måste man, och det är ju liksom snart jul, så får kanske det i julklapp då och att jag måste lägga mina pengar på julklappar istället... Ååh, varför hittar man så mycket när man inte får köpa nåt??? :c

Direkt efter jag kommit tillbaka hade jag samtal. Det gick väl lite sådär. Hon pratade om typ nåt slags tankeschema (kommer inte ihåg vad det hette) och jag fattade inte så mycket... Har sett det förut men får ändå inte grepp om det riktigt. Jobbigt! :s

Blev sen en försenad middag också. Gjorde kycklinggratäng med bulgur. Nomnomnom!

Efter middagen myste jag med min finingar! Tack för att ni finns och får mig att må så bra och skratta! :) Älskar er allihop!  

Nu ska jag göra en uppgift som jag har (och glömt att göra) och är till gruppen imorrnbitti. Bra där Eveliina, bra...  Ikväll händer nog annars inte så mycket mer. :)


                                             

Love  


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards