I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Eveliina med två i - 15 november 2012 17:11

Idag har varit en okej dag. Har haft lite jobbig känslor och så, men det har väl ändå gått I guess. Överlever.

Hade Gruppen imorse och vi såg på Kay Pollak. Segt, men det gick. ;)

Sen var det lunch. Idag blev det spenatsoppa och till efterrätt morotskaka. Rätt gott! Var proppmätt efteråt!

Sen såg jag på film och var ute en sväng innan mellis. Riktigt skönt ute idag! Det var typ varmt och solen sken! Härligt!

Var på samtal efter mellanmålet och det gick väl okej. Min behandlare hade gjort ett sista försök att få med mig på klassresan, men det var förgäves. Så min fina klass får ha det så bra i London! Tänker på er!

Istället blev det lite ändringar i planeringen. Eftersom jag ska till tandläkaren (och den här gången gå till rätt ställe!), så åker jag hem i helgen lördag-måndag. Blir roligt att komma hem lite. :) Sen flyttar jag till Lägenheterna på måndag också och där ska jag vara i två veckor istället för en. Min behandlare tyckte att eftersom jag inte ska med på klassresan nu kunde jag lika gärna vara här och träna i Lägeheten en vecka till. Det blir nog bra! Fast längtar hem...

Gjorde middag sen. Det blev potatisgratäng med kassler. Lyckades helt okej! :)

Ikväll blir det att återse min fina Matildis efter allt för lång tid och sen kolla på TV och sysselsätta mig på ett eller annat sätt. Blir nog en bra kväll!


Mys framför TV:n igår! :)


Jag idag:

 


Lite bilder från min promenad:

           



/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards