I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Eveliina med två i - 27 november 2012 17:26

Idag har jag inte haft så mycket på schemat, men ändå har jag knappt varit i lägenheten typ. I morse postade jag brev och var med några andra fram till lunch. Blev currykorv idag. Blöh. Sen gick jag till k2. Alla från Villan har flyttat dit nu för de ska renovera om Villan och ta bort Lägenheterna sen när den är klar, så Villan blir Lägenheterna och k2 blir Villan, aka "Uppföljningen". Känns lite rörigt och konstigt just nu, även om jag inte berörs så.

Var med några andra både innan och efter mellanmålet. Var ute och gick en sväng efter mellis och det var ganska skönt ute idag. Lite kallt men inte alls så farligt och det blåste inget. Var vid stranden med min Crinis och tog lite fina kort.

Gjorde sen lasagne till middag, men den blev rätt försenad haha. x) Men den blev okej ändå, även om det var lite kaos!

Nu myser jag med några fina vänner och får se om det händer nåt mer ikväll.

Blev ett kort inlägg men får fylla ut det med lite bilder från dagen istället. ;)


 


Mina älskade vänner! Love you!  

               


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards