I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Eveliina med två i - 25 november 2012 16:57

Orkade inte se på filmen igår kväll. Var på tok för trött och gick och lade mig ganska tidigt. Skönt. Sov ganska bra i natt som tur är. :) Fast hade ingen lust att kliva ur sängen i morse sen. xP

Den här söndagen har varit seeeeeg och typ inte hänt nånting. Varit över lite i Villan och sett på film, varit en del själv här i lägenheten och gått en sväng. Har varit ett riktigt ruskväder idag! Regn, blåst och kyla! Usch! Nu kändes det verkligen att det är i slutet av november nu. :s

Man kan säga att jag haft en vilodag idag, och det kanske behövdes. :P

Bakade bröd i morse också, så det har luktat nybakat typ hela dagen. Mmm! Ska nog ta två skivor ikväll. Gott!

Nu har man precis ätit middag själv och sitter här mätt och belåten. Gick väl lite sådär, men ändå okej tyckte jag.

Imorrn är det en ny vecka, vilket innebär vägning. Är lite orolig för den och hoppas det går okej. Funderar på om jag ska våga titta på vågen den här gången... Usch, vill inte!

Ikväll blir det Solsidan också! Får man inte missa! :)



Brödbak!!


/E med två i





Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards