I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Eveliina med två i - 9 november 2012 18:43

Tjolahopp! Dagen började sådär men slutade riktigt bra ändå :)

Imorse skulle vi i Villan ha åkt på en utflykt, men den blev inställd och alla var grymt besvikna. :( Hade samtal också och det gick väl okej.

Sen föreslog Mia att vi skulle åka till stan istället, så efter lunch gjorde vi oss fina och drog. :)

Vi gick runt en del i affärer, fotade, pratade och hade det jättetrevligt! Vi satte oss ner på ett café och jag tog en hallonsmoothie som var supergod! ^^ 

Efter en lååång men jättebra dag kom vi tillbaka till Capio, dock lite försenade till middagen, men det gjorde inget.

Ikväll händer nog inte så mycket utan ska nog bara se på X-factor eller nåt. Blir mys! :) Har mått mycket bättre idag, har känts skönt att komma ut lite och göra nånting kul! Kände att jag behövde det efter den här veckan! Tack för dagen världens finaste Mia!  

Have a nice weekend everybody!   

 

                                                                     


/E med två i          

Av Eveliina med två i - 9 november 2012 10:00


Hör du mig skratta,

Ser du mig le?

Tro inte att jag mår bättre för det.

 

Ser du mig växa,

Se rundare ut?

Tro inte bara att min ångest är slut.

 

För allting finns kvar.

Min ilska och gråt.

Den kan inte kilorna göra något åt!

 

(inte min dikt)


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards