I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 25 december 2012

Min julafton!

Av Eveliina med två i - 25 december 2012 11:51

Hej fina ni! :) Hoppas ni hade en underbar julafton! Hade en riktigt bra dag igår och är väldigt nöjd med den! Dagen började med frukost och sen göra sig i ordning för att åka till mormor och morfar. Innan vi åkte var vi tvungna att åka till affären för att handla paket till julklappsleken. Ute i god tid, haha! ;)

Sen kom vi äntligen iväg. När vi kom fram möttes vi av mormor och morfar i hallen och kramades och sen kom min moster också. Såå roligt att få fira jul med dom igen! ^^ Där gick en önskan i uppfyllelse i alla fall!

Vi började med att äta julbuffé. Sov väldigt dåligt natten innan och låg och oroade mig för all julmat och sånt där... Men tog det jag ville och jag tyckte det blev en okej portion.

Sen tittade vi på Kalle Anka, och det är så löjligt att de klippt bort scener från det. Helt obegripligt! Satt och fikade samtidigt och myste och jag vågade utmana mig själv och åt en av mormors biskvier! Har alltid älskat dem och var bara tvungen att ta en då! Varför inte liksom? Jag tycker ju om dom!

Sen var jag ute och gick en sväng, mådde lite sådär, och när jag kom tillbaka var det dags för julklappsleken! Fick en adventsljusstake, julprydnader och nyårstutor. ;)

Sen samlades vi alla och delade ut julklapparna! Fick en massa fint och är rikigt nöjd! ^^ Tack så jättemycket för alla fina paket! Fick bl.a massa pengar, presentkort, ps3-spel, hudvårdprodukter, m.m

Utmanade mig igen sen och åt en chokladpralin! Lite stolt över mig faktiskt! Tog den jag vet att jag alltid tyckt om i chokladasken och det gick bra.

Mot kvällen blev det kanske en aning jobbigt vid kvällsmaten. Fick lite smått panik om man säger så och gick kanske inte så jättebra och mina föräldrar var väl inte jätteglada på mig. Varför kan jag inte bara vara normal?

Sen åkte vi hem och det blev en sen kväll/natt. Hade inte sovit nåt vidare på två nätter så sov som en stock i natt. Såå skönt!

Gjorde mig julfin:


Julaftonens outfit:

     


Dukat för julbord!

         


Utmaningsfika framför Kalle Anka!

   


Julklappsleken!

               


Utmaning nr.2

       


Julklappsutdelning!

      


Mina fina julklappar! :D

 


Fick en toarulle, ehehehe... Ne, men det låg pengar i den, yeey!

   


/E med två i

 
 
Mallan

Mallan

25 december 2012 13:42

Låter som en mysig julafton. Bra att du utmanade dig. För att du ska känna att det inte var speciellt mycket du åt kan jag tala om att jag igår, i förrigår och idag ätit: Stor julfrukost varje dag (typ tre mackor varje frulle), stor jullunch från julbordet, 1 kg julgodis i alla former, ris a la malta och kvällsmiddag alla tre dagar. Du ska inte ha ångest, jag däremot bör skämmas!

Kram på dig fina du, våga ät det du egentligen tycker om, det gör ingen skillnad ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
Linnéa

Linnéa

25 december 2012 14:11

Vad bra att du hade en fin julafton!
Bry dig inte om att kvällsmaten gick mindre bra, du fixade ju att äta både en biskvi och en chokladpralin, nästa gång fixar du middagen med!
God jul!
Kram. ♥
Och jag tycker du är jättefin i dina julkläder.

http://stjarnmoln.blogg.se

 
fanny

fanny

25 december 2012 15:03

Jätte fin <3 Mysig julafton!:)

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Em

Em

25 december 2012 17:58

vad fin du var, och vad duktig du var med utmaningarna :)

http://addictedtorunning.blogg.se

 
Elin

Elin

26 december 2012 12:54

Måste först påpeka att du är otroligt fin, också på dessa bilder. Önskar du kunde se det.

Klart du är orolig inför den här helgen, vem av oss är inte det. Alldeles för mycket som kan gå fel för att man inte ska vara lite nervös. Det gick sådär för mig också, men det är mycket begärt, av oss båda, att det ska gå galant.

Känns inte alltför bra, mår ganska piss... Hur mår du idag?
kramar

http://www.uturanorexin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards