I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Eveliina med två i - 13 december 2012 20:35

Hej hur är läget? Hos mig är det faktiskt bättre just nu. Har inte gjort ett skit på hela dagen, bara legat i sängen och försökt överleva typ. Magen har varit helt åt helvete... Usch, hoppas det är över nu!

Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska åka imorrn, både vill och vill inte, så det är svårt.

Har inte fått i mig mycket mat alls idag, mått illa och fått riktigt ont i magen så fort jag har gjort det, men har ätit lite nyss och det märks inte av något speciellt. Så skönt!

Blev inget luciafirande för mig idag direkt, vilket är trist. Jaja, kan bara bli bättre nästa år då! Hoppas alla haft en mycket mysigare oh trevligare dag än jag!



/E med två i

Av Eveliina med två i - 13 december 2012 12:41

Mår inget vidare idag heller och det är sängen som gäller. Orkar typ inget annat.

Det var fullständigt kaos i magen i natt och fick springa på toa ett antal gånger, plus att jag spydde en gång... Härligt, magsjuka...! Men då vet jag i alla fall varför jag mått som jag gjort och tack och lov förstår personalen det också så att de inte fortsätter tvinga i mig så mycket mat. Har ätit lite frukost och det gick bra, men mår illa till och från hela tiden och har ont i magen som är väldigt orolig...

Förlåt om jag varit seg på att svara på era fina kommentarer men har inte haft någon tid! Men nu när jag inte har så mycket annat för mig kan jag ju passa på nu. ;)

Tror jag åker hem i alla fall imorrn, men tror inte det blir någon födelsedagsfest precis... Varför skulle jag bli sjuk nu för??

Jaja, får vila vidare nu och försöka få i mig lite lunch också och hoppas jag mår bättre snart. Puss!



/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards