I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Eveliina med två i - 2 december 2012 20:30

Nu har man kommit hem igen! Haft mycket att göra hela dagen. Efter frukost imorse städade oh packade jag, var en sväng över på k2 också innan lunchen. Efter lunchen var jag ute och gick en sväng med en och sen var jag över på k1 och sa hej då på en vecka till finaste och mest underbara Sofia.  Sen gick jag över till mig igen och packade det sista, slängde i mig mellanmålet, flyttade ut alla mina saker och begav mig mot bussen med mina två rullväskor och två handväskor. Fick sällskap av mina fina vänner på Capio, men var till slut tvungen att säga hej då till dom också. Usch, hatar att ta farväl! Saknar dom redan! :( Vet inte när jag får se alla igen eftersom alla åker hem då och då... Love you all!  

Tågresan och det gick bra. Käkade middag på vägen. Helsike vad kallt det är ute nu! Här hemma hade det snöat lite också.

Har haft familjeråd och kollat på Solsidan och käkat kvällsmat precis. Nu när jag är hemma ska jag försöka äta som JAG vill och det JAG är sugen på. Leva och äta normalt liksom! Får se hur det går.

Imorrn börjar jag skolan (!!) igen. Är ganska nervös och hoppas det går bra. Ska bli kul att träffa klassen igen! Vet inte vilka som vet att jag kommer så blir lite roligt om jag överrskar någon. ;)

Och det är ju första advent idag. Hoppas alla haft det mysigt!

Nu ska jag packa upp lite grejer och förbereda mig för morgondagen. Adiós!


Typ bara jag som gått med ballerina i december...


Hej då, Varberg...

 


...Och hej vinterland!


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards