I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Eveliina med två i - 17 december 2012 19:15

Har varit "ledig" från skolan idag. Hade två inställda lektioner utav tre, så kände ingen större vits med att gå... Så en extra dag ledig är inte helt fel!

Har varit snöslask och t.o.m lite regn idag. Gillar inte när det är så blött överallt...

Måendet var ganska dåligt imorse och hade en massa jobbiga tankar så maten har gått sådär idag tyvärr... Varför ska det vara så svårt att göra rätt??? Blir så arg på mig själv... Gör rätt nångång!!! Men varför känns just rätt så fel då och tvärtom...? :(

Gjorde inte så jättemycket fram till efter lunch, då jag hade körlektion. Gick okej, fast känner mig typ aldrig nöjd med det jag visar på lektionerna. Känns som om jag kan, men ändå går det inte som jag vill... Frustrerande!

Sen var jag på stan med min syster och hennes kompis. Köpte lite nya scrapbookninggrejer till min bok. Nöjd chey! Hittade också en julklapp till min pappa.

Kom sen hem och åt lite middag och sen var jag ute och gick en sväng.

Vet inte hur det här jullovet kommer att gå... Känns inte bra just nu, anorexin är rätt stark i mig, faller tillbaka i gamla mönster gång på gång... Vill bara att den ska låta mig vara nångång... Pappa kom just in och frågade hur det går med maten egentligen, han tycker jag har minskat och jag har tappat i vikt... Visste inte riktigt vad jag skulle säga. Ååh, vill inte svika varken han eller mammas förtroende!! Vill inte att de ska börja bevaka mig igen, få minskad frihet osv... Vill ju fixa det här men varför är det så svårt?! :( Känner mig så dålig, värdelös, fet, dum... Är så rädd... Allt verkar gå åt helvete just nu och kommer förstöra hela julen...!


Lite julfint på stan:

   



/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards