I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Eveliina med två i - 23 december 2012 18:33

Nu har man landat hemma igen! Kändes tungt att lämna min Crinis men har i alla fall haft en underbar helg med henne! Tack för allt min finaste!  

Sov sådär i natt och vaknade några gånger av att det var så kallt. Jaja. Åt sen frukost efter nio och sen satt vi och chillade typ, gjorde lunch och drog sen på stan. Hittade ett par ringar som vi delade. Hihihi, lite småtöntigt kanske, men jag skäms inte! ^^ Love you! <3

Efter vi fikat och myst på ett café begav vi oss till stationen och jag fick säga farväl och sen hoppa på tåget hem. Mår lite sådär just nu och har en del jobbiga känslor... Vet inte hur jag ska hantera dom. Usch! Bara jag slipper känna så här imorrn, vill verkligen att julen ska bli bra! Vi ska förmodligen åka till mormor och morfar, vilket jag hoppas på! Vill inte sitta här hemma, utan fira med både familj och släkt! Skulle vara jätteroligt! Hoppas vädret tillåter det.

Ska fixa headern när jag får tid! Kramisar till er alla! Kan inte fatta att det är julafton imorrn...!


Bilder från dagen:

                   







       


/E med två i  

Av Eveliina med två i - 23 december 2012 10:00

Julen förra året blev inte riktigt som jag hade tänkt mig... Vaknade upp på sjukhus tillsammans med min mamma. Hon hade hängt en julstrumpa vid min säng, som jag brukar ha varje jul. Efter lunch fick jag en permission hem och hade lite tid att vara med min familj. Vi spelade spel och delade ut julklappar. Jag var tomten. Fick en massa fina julklappar, men var sen tvungen att åka tillbaka till sjukhuset på kvällen.

Var så otroligt ledsen för det kändes som jag förstörde hela julen för alla. Ville åka till mormor och morfar och fira med dom och ha det jättemysigt med dom. Var så fruktansvärt besviken att jag inte fick längre permission och skrek på personalen på avdelningen och ville inte äta om jag inte fick åka hem längre över jul... Fick ta med sonden hem och släpa på den...

Denna julen hoppas jag blir mycket bättre. Vill kunna äta det jag vill utan en massa dumma tankar som spökar hela tiden. Vill kunna njuta och mysa med min familj och kanske släkt. Vill bara kunna njuta av livet, göra vad jag vill. Ska det vara för mycket begärt?


   


Sondmatades...

   


Delade ut julklappar:

  


Mina fina julklappar:

   


Vår julgran förra året:

 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards