I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

Gör om, gör rätt nångång...

Av Eveliina med två i - 7 augusti 2012 19:25

Har inte hänt så mycket idag och mått sådär. Har det fortfarande jobbigt och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Vill bara så gärna passa in... Hatar den här känslan av att känna mig utanför, finns inget värre! Har känns så i stort sett hela livet och det gör så ont varje gång...

Dagen har flytit på okej i alla fall. Börjat virka en bläckfisk, men kom till armarna och det blev en massa strul då så jag gav upp för tillfället. Kollade på film med de andra tjejerna. Vi såg Changeling. Den var hemsk och väldigt gripande. Rekommenderas!



Har gått bra med maten idag. Inga utmaningar direkt, utan det har som sagt flytit på. Ska käka kvällis om en stund. Undrar vad det blir tro.


Jag idag:

       


/E med två i

 
 
Thessan

Thessan

7 augusti 2012 21:35

den har varit bra, åkte till göteborg å träffade en kompis, vi va ute å fikade å hade det mysigt men sen kom regnet, ösregnet, så det fick bli shopping innomhus istället. sen kom jag hem å gick till willys, när jag kom ut ösregnade det igen, så två gånger fick jag utomhus dusch idag ;) Hur har du det?

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

8 augusti 2012 11:17

Tycker du det är bra variation på maten annars då. De kan väl ändå inte servera korv jämt (fast det är säkert smidig mat för dem att laga haha).

kram

http://patriciac.blogg.se

 
Ingen bild

Helping

8 augusti 2012 21:52

Du är 167 cm lång va? Jag läste dina gamla inlägg och såg att du ett tag vägde 44 kg (!!) vilket är helt sjukt lågt för din och min höjd. Jag väger runt 52 kg och alla mina kompisar säger att jag borde gå upp ett par kg eftersom jag ser så smal ut haha, men jag tränar mycket och har muskler så jag är frisk. Tänkte bara så att du kunde se hur man är smal ÄVEN om man är normalviktig. Egentligen är det inte ens viktigt men har man anorexi är det ju det som är det viktigaste i hela världen.

Eveliina med två i

8 augusti 2012 22:10

Kommer inte ens ihåg att jag skrivit ut min vikt tidigare, så blev jätteförvånad först!
Men det är ju jättebra att du är hälsosam och frisk! Vet att det är så egentligen, men ändå kan jag inte se något annat hur stor jag ser ut i spegeln... Men får väl bara ta och acceptera det helt enkelt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards