I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 20 augusti 2012 19:44

Känns konstigt att vara här medan alla mina kompisar har gått första dagen i skolan nu. Hade så gärna velat vara där med dem, saknar dem så! Men istället sitter jag fast här. Kommer förmodligen få lägga alla kurser jag missar på ett fjärde år efter studenten, men jag tar i alla fall studenten med min kära klass, vilket känns bra! Men undrar varför jag inte kan ha ett normalt liv, få börja skolan precis som alla andra, äta normalt, vara normal... Längtar faktiskt hem en del. Vill tillbaka till mitt liv, mina kompisar, min familj... Känns lite tungt. Känns som om alla lever vidare sina liv utan mig. Hoppas att jag inte blir bortglömd, att mitt liv finns kvar när jag kommer tillbaka.


Tumblr_m92djde7pd1rdsadlo1_500_large


/E med två i

Av Eveliina med två i - 20 augusti 2012 13:50

Vägningen i morse var hemsk. Vågen visade +0,9 kg och jag var inte alls förberedd på att det skulle visa så mycket och tårarna kom. Usch! Fick samla ihop mig snabbt för att sen gå ner och äta frukost.

Känns i alla fall bättre nu, fast mår skit så fort jag tänker på vikten... Vill inte väga så här mycket! Känner mig bara så enorm och äcklig och vet inte vad jag ska ta mig till!

Efter frukosten fick vi NADA. Då sätter man i tunna nålar i öronen. Det ska tydigen vara avslappnande eller nåt, men jag kände mig inte direkt så. Kanske måste man göra det några gånger innan det ger effekt.

Har haft samtal också och det gick väl okej. Min behandlare var faktiskt förvånad över att vikten rusar iväg så mycket. Men det blev som tur är inga näringsdrycker, vi ska avvakta med dom. Fick några uppgifter jag ska göra, men får se om jag klarar av att göra dom.

Fick annars korvgryta igen till lunch, men det gick ändå bra.


 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards