I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 27 augusti 2012 16:02

Hallå alla! Dagen började som sagt med vikt. Vaknade lite tidigare eftersom jag inte riktigt kunde sova. Var typ nervös eller nåt. Till slut kom de in med vågen och jag ställde mig på den. Den visade +1,1 kg! Hade hoppats på mycket mindre! Kändes riktigt jobbigt! Känns som om det går alldeles för fort och att vikten bara kommer att fortsätta att öka, kilo för kilo, vecka efter vecka... Vill inte! Har svårt att acceptera min vikt och kropp, tyvärr... Känns tungt.

Hade samtal med min behandlare sen. Vi pratade bl.a om permissionen! Tror jag ska åka hem torsdag-söndag faktiskt, men är lite tveksam. Kanske åker jag på fredagen istället. Har tills imorrn att bestämma mig. Känner mig väldigt stressad över detta. Det är så mycket som ska planeras och ordnas innan och det känns som om tiden rinner iväg... Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det här. Vill också träffa så många som möjligt hemma också! Ska bli så roligt! Hoppas allt löser sig och det blir bra... Är ganska nervös över att lämna den slags trygghet som finns här. Här serveras liksom allt och man behöver inte tänka, bara äta typ. Nu måste jag göra en planering över maten jag ska äta hemma och känner mig som sagt väääldigt stressad... Men det ska nog gå bra.

Har fått min promenad utökad från 10 minuter till 20, så tog en sån med en vän förut. Idag skiner solen, men det är ändå lite kyligt i luften. :/

Sen hade vi ett föredrag med en sexolog. Haha, var lite förvirrad över varför vi skulle lyssna på något sånt, men det var väl ändå lite intressant. Lite nytt kanske man lärde sig och så. ;)

Om en stund blir det dags för middag. Undrar vad det blir.

Ikväll ska man nog sätta sig och mysa framför TV:n. Blir nog bra. :) Ha en mysig måndag allihop!

 

 

 

   
/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards