I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Saknar mitt liv

Av Eveliina med två i - 20 augusti 2012 19:44

Känns konstigt att vara här medan alla mina kompisar har gått första dagen i skolan nu. Hade så gärna velat vara där med dem, saknar dem så! Men istället sitter jag fast här. Kommer förmodligen få lägga alla kurser jag missar på ett fjärde år efter studenten, men jag tar i alla fall studenten med min kära klass, vilket känns bra! Men undrar varför jag inte kan ha ett normalt liv, få börja skolan precis som alla andra, äta normalt, vara normal... Längtar faktiskt hem en del. Vill tillbaka till mitt liv, mina kompisar, min familj... Känns lite tungt. Känns som om alla lever vidare sina liv utan mig. Hoppas att jag inte blir bortglömd, att mitt liv finns kvar när jag kommer tillbaka.


Tumblr_m92djde7pd1rdsadlo1_500_large


/E med två i

 
 
fanny

fanny

20 augusti 2012 20:46

Hur länge ska du vara där? Förstår att det måste vara jobbigt att vara borta och inte känna sig "normal" Men du glöms inte bort där hemma. Det är jag säker på:) Kram <3

http://blanchettleaf.blogpsot.se

Eveliina med två i

20 augusti 2012 22:20

Vet inte ännu hur länge jag ska vara här, men det är nog ett tag till i alla fall vilket känns lite sådär :/ Vill så gärna bara kunna vara normal!
Jag hoppas inte det!
Har du tagit bort din blogg förresten? Massa kramar på dig gumman

 
Johanna

Johanna

20 augusti 2012 21:56

Detta är ett stort friskhetstecken, se det så :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

20 augusti 2012 22:40

Förstår det, men då har du något och jobba mot, att komma tillbaka till skolan :) En extra sporre :)

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
fanny

fanny

21 augusti 2012 01:03

Okej, förstår dig. Men tänk, du är ung och har ett långt liv framför dig. Då är det bara en väldigt liten del av ditt liv som du är där. Och den hjälpen du får hjälper dig för resten av livet. Nej, bloggen är kvar, men ny adress: blanchettleaf.blogpsot.se :) Kram!!

http://blanchettleaf.blogpsot.se

 
Thessan

Thessan

21 augusti 2012 09:48

hade en bra dag igår å virklusten har börjat komma tillbaka igen! jo visst har det varit varmt några dagar men inte tillräckligt länge för att det ska bli varmt i vattnet tycker jag. ha en fin dag

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

21 augusti 2012 12:33

Det är jättebra att du känner att du längtar tillbaka till ett normalt liv, och ju hårdare du kämpar, desto snabbare är du där. Allt går om man vill.

Har du någon aning om hur länge du kommer behöva vara där?
Kram

http://patriciac.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards