I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Eveliina med två i - 20 maj 2012 18:23

Gillar du gratis prylar? Då tycker jag att du ska kolla in Gratisbio! Där kan man samla poäng och få massa premier helt gratis! Som man hör på namnet Gratisbio kan man bland annat få gratis biobiljetter! Så besök dem redan idag.


http://www.gratisbio.se/


/E med två i

Av Eveliina med två i - 20 maj 2012 14:57

Allt går helt åt helvete just nu. Mamma har fått någon knäpp helt plötsligt och tolerar inte längre att jag lämnar det där sista och tycker att jag tar för lite hela tiden. Så nu säger hon att dom ska börja lägga upp min mat istället. Vad är det för fel på dom?? Jag tänker inte äta om de gör det! Varför ska hon börja tjafsa om det nu?? Ååååh, vad arg jag blir!! Jag orkar inte! Varför ska dom vara så otroligt jobbiga nu för? Ibland undrar jag verkligen varför de måste bry sig så mycket... De gör det ju inte lättare för mig dirket!

Vet inte vad som kommer att hända just nu, men det bådar inte gott... Fuck this shit!!!


4a1mxbs7_large_large

/E med två i

Av Eveliina med två i - 20 maj 2012 12:17

Dagen har typ rullat på än så länge. Har precis käkat lunch. Det blev rester från igår. Allting gick väl rätt så bra fram tills de sista tuggorna på tallriken. Tycker jag hada ätit färdigt, men mamma och pappa började tjata och säg att jag ska äta upp det sista. Jag ville inte det och slängde det. Mamma blev jättearg. Så vi hade en liten diskution om det precis. Hon frågade om jag ville vara sjuk och vara kvar i anorexian. Jag svarade att jag inte visste, men en del av mig sa: "Ja, det vill jag". Mamma sa sen att det inte var något liv att leva för att jag skulle bara bli inlagd igen om jag fick leva som jag ville. Orkar inte med sånt där tjat igen. Har hört det minst 1000 gånger förut. Fattar inte varför just det där sista på tallriken är så viktigt. Som om jag skulle bli frisk så fort jag åt upp det. Stöööön, orkar bara inte. Mår bara dåligt av allt tjat. Men det känns som om anorexian har blivit starkare, jag vill bara gå ner i vikt igen, bli smal... Känner mig så splittrad och förvirrad. Hur ska jag kunna fortsätta kämpa om jag inte vill?


Sometimes_large


Tumblr_m0nr2mpv411qauv17o1_500_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards