I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Eveliina med två i - 30 mars 2013 20:06

Idag har det varit en riktigt slapp och slö dag och jag har varit trött större delen av dagen. Känner bara för att sova typ. :/

Gick på en promenad efter frukost och sen kom mormor och morfar och vi åt lunch. Efteråt kom min moster också. Fick en blomma och två presenter av mormor och morfar. :)

Till fika sen hade jag gjort en chokladkaka med jordgubbar på. Tyckte den var riktigt mumsig och smakade mycket choklad, vilket jag gillar. ;)

Sen har bara dagen gått och man har inte gjort något speciellt mer än suttit framför datorn. Har ätit jättegod påskmiddag också med rosa ägg, haha. :D Tog t.o.m mer på tallriken. ^^

Ikväll händer nog inte så mycket utan ska fortsätta ta det lugnt. Mått lite sådär idag som sagt, men det har ändå gått an. Grät en skvätt förut men det känns som om jag gråtit hela dagen och är alldeles slut. Fattar inte varför livet ska göra så ont på ett eller annat sätt...


Lite bilder från dagen:

Jag idag och dagens liiiite påskinspirerade outfit (lite gult, haha! xD) Gult linne från Cubus, svart linne från Gina, rosettdiadem och tights.

 

 

Lite fikadukning:

   

 

Chokladkakan:

     

 

ROSA ägg! :D

 


/E med två i

Av Eveliina med två i - 30 mars 2013 09:31


Glad Påsk på er!! 


Hoppas ni kan njuta med massa godis och ägg haha! ;)




Själv så ska jag fira med min familj och så kommer mormor, morfar och min moster hit och firar med oss. Hoppas det blir bra. Började dagen med overnight oats med kanel och bär och chiafrön som topping och några kalkonskivor med keso på bredvid. Mums!


 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards