I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Eveliina med två i - 26 mars 2013 19:43

Hej amigos! Hur är det med er? Har haft en både bra och dålig dag. Vaknade tidigt och kände mig inte alls utvilad idag. Åt overnights oats med blåbär och banan i och en macka. Sen hade jag ju den där utbildningskontrollen med körskolan... Den gick typ åt helvete. x) Var rätt nervös och gjorde en massa tabbar här och där. Fatta inte vad det var med mig, så dåligt har jag typ aldrig kört! Fast det var ju ett tag sen jag körde nu... Så aa, blev ganska kuggad om man säger så... x) Men då vet jag i alla fall lite grann hur jag ska göra (och inte göra) på den riktiga uppkörningen så det var en bra övning trots allt!

Satt sen och gjorde lite teoritester innan jag gick hem i vårsolen. Varit härligt ute idag och solen har riktigt värmt. Härligt! ^^ Kanske blir en vår i år trots allt?

Sen har inte mycket alls hänt. Crinis kunde inte komma idag så det kanske blir på fredag istället. Hoppas det! Sen har jag typ spelat lite ps3 med syrran och jobbat på projektarbetet och ätit så klart.


Blir typ bara en massa matbilder från dagen haha! xD Hoppas ni står ut med all denna mat jag lägger upp hela tiden!


Frukost!


Bananasplit till mellis!

  


Lunch!

  


Rörde ihop kvarg, kakao, granola, blåbär och kiwi till mellis nr.2

 


Ooooch middag!

 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards