I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Eveliina med två i - 22 mars 2013 19:22

Nu har man påsklov då och det kommer nog bli ganska lugnt för min del. ;) Har inget större inplanerat utan ska försöka ta tag i en del saker och så. Med andra ord så är jag forever alone, haha!

Var hos kuratorn i morse och det var väl okej. Fast kände mig alldeles trött och seg i huvudet i skolan. Usch, inte så kul! Kände att det påverkade mitt mående en hel del och humöret har alltså inte varit på topp direkt och känt mig lite deppig/hopplös/trött...

Hade en kort och ganska händelselös dag i skolan i alla fall och drog sen till körskolan (duktig som jag är) och satt där och gjorde några test igen. Gick sen hem (kallt ute!) och gjorde mig i ordning för gymmet. Har precis ätit middag och duschat nu och ska snart mysa ner mig framför Gladiatorerna. Inte så dumt det! Hoppas alla får en underbar helg!  


Jag idag:

 


Dagens frukost:

  


Och middag:

  


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards