I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Eveliina med två i - 20 mars 2013 20:35

Har varit en rätt bra dag idag. Åt en stor och god frukost som vanligt och drog sen till skolan. Kändes ganska bra i skolan idag. :) Skulle ha åkt till tandläkaren idag men det blev inställt så det blev inget med det idag. Fick sluta tidigare och åkte till körskolan igen och gjorde test och drog sen hem och gjorde i ordning mig för gymmet. Härligt pass!

Har precis ätit en stor och god middag och ska snart äta lite kvällsmat också. Gotta keep on eating... x)

Idag är det vårdagjämning men någon vår är det inte ute direkt... Fortsatt snöa hela dagen och varit kallt och trist... -.-' Gaaaah!

Imorrn har man fått sovmorgon och börjar inte skolan förrän kvart i tolv. Inte så dumt! Så förhoppningsvis kan jag sova liiiite längre.


Me today:

 


Frukost idag:

   


Och dagens middag:

 


/E med två i

Av Eveliina med två i - 20 mars 2013 08:00

Vill tipsa om en superbra grupp på facebook som heter Always choose life och är till för alla som har erfarenhet och behöver pepp/stöttning gällande ätstörningar, med fokus på tillfrisknande såklart! Alla får gå med så tveka inte! :)  Klicka här för att komma till den.


Omslagsbild


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards