I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Eveliina med två i - 16 mars 2013 18:34

Varit en mysig och lugn lördag faktiskt. Vaknade tidigt (igen...) men tvingade mig att somna om till åtta i alla fall innan jag gav upp och gjorde frukost. Gjorde den ugnsbakade äppelgröten igen med vanilj- och kokosfluff. Såå gott! ^^

Var ute och gick en sväng efter jag hade sagt hej då till min bror, som flyttade till Norge idag. Känns lite konstigt faktiskt.

Åt sen lunch och har sen suttit och spelat ps3 med min syster för att sen dra och köpa hämtmat. ;) Vi fick slå på stort nu när det bara är jag, min syster och min andra bror hemma. ^^ Köpte självklart SUSHI!! Den här gången 10 bitar! ;D MUMS!

Nu ska man mysa ner sig i soffan och se på någon film. ^^ Blir bra det!


Blir bara en massa matbilder idag... xD Dagens supergoda frukost:

   


Lunch (typ samma som middagen igår...)


Middageeeeen: sushi in my  

    


/E med två i

Av Eveliina med två i - 16 mars 2013 10:20

Fick förfrågan om den ugnsbakade chokladgröten jag gjorde igår och här är den. ;) Fick receptet härifrån! Det var verkligen supergott och ska defintivt göras igen!! :D


Ugnsbakad chokladgröt


1 msk kokosmjöl

0,5 dl havregryn

0,5 dl kvarg

0,5 dl mjölk

1 äggvita/1 ägg

1 tsk bakpulver

1-2 msk kakao

1 msk stevia/0,5 msk honung (hade honung)

1 krm salt


Sätt ugnen på 220 grader och blanda ihop de blöta ingredienserna och de torra för sig. Blanda sen ihop allting och grädda i ugnen i 12 min. Enjoy!!


Hade kvarg och kokosflingor till. Hade nog varit gott med hallon också men de var slut, haha. x)


 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards