I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Eveliina med två i - 7 mars 2013 17:29

I morse åt jag faktiskt ingen gröt - tog kvarg med müsli, kiwi, hallon och kokos istället. ;) Lika mumsigt det! ^^

I skolan har jag bara haft bild och försökt jobba en del med mitt projektarbete, men det går typ inte alls nu! Så svårt att komma på nånting! :( Vill verkligen jobba med det och komma framåt men det slutar bara med att jag sitter och stirrar på pappret med pennan över... Frustrerande!

Tog upp det jag känt i skolan på sistone med en i klassen, och kan säga att det var skönt att få ut sig allt. Nu är det bara att vänta och se hur det blir i framtiden...

Annars har inte mycket mer hänt. Ska ut och gå om en stund och sen blir det plugg! Gaaah, kommer dö imorrn på provet...! x)


Fruuuukost!!!


Jag idaaaaag:

   


Så här kul hade jag på bildlektionen... x)

     


/E med två i

Av Eveliina med två i - 7 mars 2013 09:00

Fick förfrågan om den ugnsbakade chokladbollsgröten jag gjorde häromdagen och här är det alltså! ;)

Receptet hittade jag här.


Ugnsbakad chokladbollsgröt


1 dl havregryn

1-2 msk kokosflingor

1-2 msk kakao

1 tsk bakpulver

1 krm salt

3 msk mjölk

2 msk kaffe

1 äggvita

1 msk honung/stevia (jag hade honung)


Sätt ugnen på 200-225 grader och blanda alla torra ingredienser. Rör sen ner kaffe, mjölk och till sist äggvitan. Söta med vad du vill och grädda sen mitt i ugnen 15-20 min.

Jag hade hallon, kvarg och kokos som topping. ^^ Mumsigt!


   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards