I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Eveliina med två i - 6 februari 2013 17:08

Har känts bättre idag faktiskt, vilket varit skönt och haft mer energi, även mot slutet av dagen. I skolan har det väl inte hänt så jättemycket, utan jobbat på. Efter lunch hade vi Rörlig bild, då vi filmar och så, så jag var med i en liten grupp som filmade in en liten stumfilm idag. Jag var typ huvudpersonen men kan ju säga att jag inte har några direkta skådespelartalanger även om vi inte har något ljud med... xD Men blev ändå nöjd med filmen i helhet! Tycker vi gjorde ett bra jobb. :)

Har precis ätit middag nu, och det blev samma som igår. Var rätt god änså, den där woken. Ikväll händer inte så mycket utan blir nog som vanligt lugnt.

Min pappa har kommit hem från sin arbetsresa nu... magsjuk också. Mysigt. Så vill nog helst inte vara så nära honom just nu, men självklart är jag typ försökskanin när han ska testa äta igen för första gången och är tvungen att göra det samtidigt som när jag ska äta... -.-' Hu, hatar magsjuka och det är bland det sista jag vill bli just nu...


Jag i skolan idag:


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards