I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Eveliina med två i - 26 januari 2013 17:14

Hej finisar! 

Hade en härlig sovmorgon i morse och vaknade halv nio rätt utvilad. Mådde bättre på kvällen igår igen. Började dagen med några plättar som jag testade för första gången. Var väl helt okej. Ni hittar recpetet här.

Har börjat kolla runt lite efter nyttiga recept och så och vill så gärna bli hälsosam så att min kropp mår bra genom att äta tillräckligt och nyttigt och träna på en lagom och bra nivå. Som det är just nu mår nog inte min kropp så bra även om jag kanske inte känner av det så jättetydligt...

Men testade ännu en nyttig chokladkaka igår kväll till kvällsmat. Den var riktigt god! ^^ Receptet hittar ni här. Ikväll ska jag testa ännu en grej, hehe. Proteinfluff heter det. Verkar riktigt mumsigt så får se hur det är.

Dagen har gått ganska snabbt utan att jag har hunnit med så mycket. Efter frukost var jag ute och gick en stund och efter lunch drog jag ner på stan och kollade runt där en del. Hittade en bok som jag tror jag ska ha till alla bra recept jag hittar (helt obsessed av det typ haha!). Drog sen hem och har precis ätit middag nu. Det blev fläskfilé med potatis, herte coverts och brunsås. Rätt gott.

Ikväll laddar man också för säsongsstarten av Vampire Diaries!!! Dööör lite! Längtat såå! (Haha, vet, jag är en riktigt nörd! ^^) Men det kommer bli awesome! Annars ska jag väl försöka göra lite grejer som behöver göras, får se.

Ha en mysig lördag!


Chokladkakan igår. Riktigt god var den!

 

Plättarna imorse. Blev inte så jättefina... x)

  


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards