I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Eveliina med två i - 2 januari 2013 12:31

Dagen blev inte lika slapp igår som jag hade tänkt mig. Var ute och gick en sväng innan lunch, och efter var jag tvungen att dra till stan och möta några för att hämta formen vi hade gratängen i, för jag lyckades ju glömma den... Drog sen hem och spelade lite ps3 och blev sen inbjuden på filmkväll. Så efter middagen drog jag dit och vi såg på någon tysk film om droger typ. Ganska obehaglig, men typ okej. Kände mig helt död i huvudet hela dagen och kunde knappt tänka. Sjukt jobbigt.

När jag kom hem fann jag ett brev från min mamma på sängen. Hon skrev att hon så gärna vill hjälpa mig i min kamp men det är bara jag som kan göra något och att jag måste utmana mina rädslor. Var jobbigt att läsa och allt kändes bara så där hopplöst igen och ingenting är rätt. Visste inte att det var så illa... Mår sådär just nu och vet inte hur jag ska bli kvitt som här jobbiga känslorna som har kommit fram igen. Blev visst ingen vidare start på det nya året... 

Pratade med min bahandlare imorse också, och tydligen så har jag tagit fel på dagarna och skulle egentligen åkt tillbaka redan idag, inte på fredag. Ops! Typiskt mig att lyckas med en sån sak... Men åker väl imorrn i så fall. Ååh, vill verkligen inte tillbaka!! Är så rädd för vad som kommer att hända där! :( Det känns inte bra med någonting och som om allting håller på att rasa, hela mitt liv.

Nu har jag precis ätit lunch i alla fall och funderar på att dra på stan och kolla lite och sen dra vidare till några kompisar. Blir förhoppningsvis bra. Usch, vill inte tänka på morgondagen... Kanske ska fråga om jag får komma på fredag i alla fall?


Tumblr_mdl1x9iu0h1r8fxwno1_500_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards