I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Eveliina med två i - 21 mars 2013 16:56

Hade bara bildprovet i skolan och fick sen åka hem. Satt och ritade stilleben i typ två och en halv timma i sträck, puh! Kändes okej och hoppas jag får hyfsat betyg på den. Tror jag satt och kände mig så stressad över provet att jag fick ont i magen som ännu inte har gått över... Yeey. x) Har inte hunnit med så mycket annat idag utan drog sen hem och har precis ätit middag. Var vrålhungrig!

Nu ska jag bara ta det lugnt och kanske försöka städa rummet och sen gå ut på en promenad och ladda för sista dagen i skolan innan lovet. (Y)



/E med två i

Av Eveliina med två i - 21 mars 2013 08:19

Dagens outfit: Tröja och jeans (nya!) från Gina och linne från HM. ^^

 

   

 

Sitter och chillidillar och käkar en mumsig frukost på kvarg, granola och hallon. Lyckades sova till kvart över sju ungefär (stolt) innan jag gick upp och gjorde mig i ordning och har bara tagit det lugnt hela morgonen nu. ;) Om en stund bär det av mot skolan, då har jag prov i bild, så får se hur det går. Hoppas alla får en fantastisk dag! Puss!


Dagens frukost:

 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards