I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Eveliina med två i - 9 mars 2013 18:31

Vaknade extremt tidigt idag, typ vid sju och försökte somna om, men lyckades typ bara 10 minuter i taget... -.-' Så vid åtta gav jag upp typ. Varit ganska seg och trött idag. Förstår inte varför jag vaknar så tidigt nu för tiden...

Men gjorde ugnsbakad äppelgröt med proteinfluff och kokos till, och fasen vad gott det var!!! Ska jag definitivt göra igen! ^^

Louise kom hit en stund och vi satte oss och spelade ps3 fram till lunch, då jag gjorde en omelett med kalkon och grönsaker. Lyckades riktigt bra med den! :D *stolt*

Drog sen till stan med min syster och shoppade loss ordentligt! Vet inte vad som hände där riktigt men jag spenderade pengar till höger och vänster typ. x) Och jag som sparar, haha... Men det var faktiskt riktigt längesen jag unnade mig en shoppingtur på stan och det var roligt att göra det igen hehe (fast det tycker nog inte min plånbok...) ;). Blev i alla fall en tröja, träningslinnen, ett ps3-spel och 3 BH:ar. Kanske lämnar tillbaka nåt men får se.

Kom hem sen och har ätit middag + efterrätt. Blev fruktsallad med kvarg till efterrätt. ^^ mumsigt! Hoppas alla får en mysig lördagskväll och taggar för melodifestivalsfinal!


Bilder från idag:

   


Min frukost, såå god!!!

     


Lunch!

  



Efterrätten ^^




 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards