I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 6 mars 2013

Nu är det min tur att må bra

Av Eveliina med två i - 6 mars 2013 21:20

Har inte haft tid att blogga förrän nu så det blir ett lite sent inlägg. ;) Är en hel slut Eveliina som skriver nu och somnar nog när som helst. ^^

I morse åt jag kanel- och banangröt med kiwi, kvarg, kokos och en bärblandning på till frukost. Såå gott och mättande! :D Tandställningen gör fortfarande knappt ont (lite öm bara i vissa tänder) och blev så orolig att nånting var fel så var tvungen att ringa tandläkaren, haha! xD Men hon sa att det inte var alla som fick ont och att de förmodligen skulle spänna åt mer nästa gång om det behövdes. Det enda som gör onte är att den skaver en del i munnen, men det går ju att fixa med lite vax jag fått för just det. Så har kunnat äta utan större problem idag med faktiskt. ;)

Skolan idag var ändå okej och flöt på hyfsat och fick en del saker gjorda. Skyndade mig hem sen för att hinna äta innan jag drog till gymmet och körde lite där. Såå skönt och roligt! ^^ Fick sällskap av en kompis från konståkningen också, vilket var roligt.

Drog sen hem och har precis ätit middag och kvällsmat och är nu mätt och belåten och har pluggat pyttelite religion. Orkar inte mer ikväll. x) Har blivit fasansfullt kvällstrött och otroligt morgonpigg det senaste. Vaknade liksom vid fem idag och kunde inte somna om, haha.

Känns riktigt, riktigt bra just nu och som om jag börjar hitta min balans, min väg, i livet faktiskt. Mår så mycket bättre än vad jag har gjort på riktigt, riktigt länge och känner mig ganska lugn och förväntansfull inför framtiden och vad livet har att erbjuda. Jag tror jag börjar hitta rätt, vet vad jag vill. Är så mycket gladare och orkar mycket mer och det känns bra för det mesta nu för tiden. Nu är det min tur att må bra.


Påminner er igen om frågestunden som jag har och som ni hittar här. ;) Fråga på!


Min frukost i morse: 


Jag idag:

    


/E med två i

 
 
Ingen bild

L

6 mars 2013 21:39

Haha, äter du skalet på kiwin? Kan man göra det? <3

Eveliina med två i

6 mars 2013 22:06

Haha klart man kan ;D fast de var lite omogna så de gick typ inte att skala xD men skalet innehåller också en massa nyttigheter, dock är det ju stor chans att det kan vara besprutat!

 
Ingen bild

;)

6 mars 2013 21:49

Jag hade tandställning i 3 år och hade ont som in i, var glad om du slipper det!

Eveliina med två i

6 mars 2013 22:07

Haha ja det ska jag nog vara! xD

 
fanny

fanny

6 mars 2013 23:24

Sv: Taaack fina du <3 Haft en toppen dag :)

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

7 mars 2013 07:48

Haha, skal på kiwin, det trodde jag inte att man kunde äta, men där ser man:)

Det är ju kanon att du inte fått ont i munnen av tandställning. Vilken tur för dig. Hoppas skavsåren inte blir för jobbiga bara.

Nu är det verkligen din tur att må bra vännen. Åh jag blev så glad av att läsa detta:)

Kramar

http://patriciac.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards