I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Eveliina med två i - 4 mars 2013 17:16

Vill först och främst skriva ett stort TACK till er alla fina för era underbara kommentarer, blir alldeles rörd och varm inombords. :') Ni är fantastiska varenda en av er!  


Idag har det varit en både bra och dålig dag. I skolan var det ganska skit. Känns inte bra. Inte bra alls. Kändes inte som om jag var mig själv riktigt och allt var bara stelt och konstigt... Hur det är i skolan påverkar mitt mående riktigt mycket faktiskt, det har det alltid gjort. Om det känns bra i skolan så mår jag bra och tvärtom... Så just nu mår man alltså inte så bra. Men tar inte ut det på maten i alla fall!

Åt en stor frukost i morse: pepparkaksgröt med kokos, kvarg och hallon och en macka med tomat, keso och kalkon på det. :) Frukosten är verkligen bästa målet på dagen!

Efter skolan så satte sig jag och Louise på körskolan och gjorde teoritest igen. Blev godkänd på ett till! Booyaa! Tog sen bussen till mottagningen för samtal/vikt. Var riktigt nervös och orolig innan faktiskt. Vågen visade -0,3 kg. Det är inte bra, men är ändå lättad att det inte var mer, för det var ju inte så mycket skillnad ändå. Nästa gång måste det vara plus igen!

Samtalet gick rätt bra faktiskt och fick ventilera mig en del, vilket nog var behövligt. Fick sen göra Stepwise igen, eftersom det var ett år sen jag gjorde det senast på mottagningen. Det var väldig skillnad på resultaten kan jag säga från nu och ett år sen! Allting hade förbättrats, men ätstörningen hade

förbättras enormt mycket. Önskar jag hade kunnat visa hur stor skillnad men fick inte behålla resultaten vilket var lite synd tyckte jag. Men känns riktigt bra och jag blev glad för att det är så mycket bättre från ett år sen. ^^

Gick sen hem och har precis ätit lite. Ska försöka plugga religion idag (prov på fredag...) men får se hur det går med den... 


Om ni undrar något får ni gärna fråga på frågestunden! (a) ^^


My breakfast today:


/E med två i

Av Eveliina med två i - 4 mars 2013 07:00

Okej, bestämde mig för att ha en sån där frågestund som många andra också haft tidigare på flera andra bloggar. ;) Aldrig gjort det här förut och vet inte om ni undrar något heller, haha. xD Men fråga mig vad som helst och jag ska svara på det om en vecka (om det inte är oseriösa frågor...)! Kram på er alla fina!


   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards