I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Eveliina med två i - 24 februari 2013 17:21

Blev en rätt mysig kväll igår. Tittade på Mello (som var faktiskt helt okej!).

Till frukost ville jag göra något nytt som också tar lite längre tid eftersom jag har tid att göra det nu när det är helg. Så gjorde hallonpaj med vaniljkvarg. Urgott! :D

Sen behövde jag lite frisk luft och det var rätt fint ute igen så gick ut en stund utan musik i öronen och lyssnade lite på fåglarna och så. Riktigt härligt och solen värmde typ. kände mig mycket klarare i huvudet efteråt.

Bestämde mig för att baka bröd sen, bananbröd. Åt det till mellis, också riktigt mumsigt. ^^ Ska nog ha det ikväll igen!

Sen har jag bara stått i köket och lagat middag; köttfärsbiffar med auberginebröd, nån melonblandning och potatis och rotfrukter i ugn. Blev väl hyfsat bra, men en aning smaklöst tyvärr...

Nu ska jag försöka göra lite skolarbete som måste göras tills nästa vecka och ladda för en ny vecka.


Hollonpajen, mumma!

     


Bananbrödet till mellis!

 


Dagens kaos i köket när jag lagar middag...

 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards