I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Eveliina med två i - 20 februari 2013 21:00

Har varit en okej dag idag och har varit piggare än igår i alla fall. Sov dock fortfarande väldigt dåligt. :/ Fattar inte varför. Vaknar flera gånger och ligger och vrider mig typ. Riktigt frustrerande. Vill bara kunna sova! Magen är lite konstig också. Beter sig lite oroligt och så och funderar på om jag kanske stressat lite för mycket/sovit för dåligt på sistone. Och ibland är jag typ hungrigare nu när jag äter mycket mer än vad jag varit tidigare. Lite läskigt och känns som om min kropp är lite i obalans... O.o Någon som vet vad det kan vara typ?

I skolan hände inte så jättemycket i alla fall. Fast gick typ runt och tjatade om min arbetsintervju på Subway hela dagen. xD Var smått nervös inför den men den gick okej ändå, tycker jag. Men blev lite tveksam med tiderna. Ska tydligen få jobba varannan vecka i så fall, fredagar, lördagar och söndagar. Och då kan man få nattpass, då man jobbar från typ tolv till halv fyra på natten... Lockar inte direkt och vet inte om jag skulle klara av att först gå i skolan och sen jobba ett sånt pass... Har aldrig varit en kvälls-/nattmänniska heller så jaa... :/

Gick sen hem i alla fall och förberedde mig för ett pass på gymmet. Det var skönt och har precis pressat i mig efter-träning-mellanmål, middag + efterrätt. Kanske därför jag sover så dåligt för att jag äter så mycket på kvällen? x)


Tussen!!! :D

 


Min frukost i morse: pepparkaksgröt med vaniljkvarg, hallon och kokosflingor. Tog två knäckebröd med kalkon och keso till också. 

 


Mumsig blodapelsin till mellis i skolan:

  


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards