I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Eveliina med två i - 13 februari 2013 18:18

Sov rätt dåligt i natt och hade ingen direkt ro och vaknade flera gånger. Ganska frustrerande. :/ Kanske var det den där semlan som gjorde mig så pigg...? xD

Åt i alla fall frukost och var sen ute en sväng, åt mellis och sen lunch. Efteråt gick jag till vårdcentralen för att ta blodprover som mottagningen ville att jag skulle göra så då var det ordnat. Kände mig lite "yr" och konstig i huvudet just då (vet inte riktigt vad det berodde på), men en sköterska satt med mig och pratade på glatt medan en annan stack mig i armen eftersom jag mådde lite sådär och gillar verkligen inte blodprov + att jag svimmat en gång tidigare efter jag tagit prover där... xD Men det gick mycket bättre än väntat och gjorde inte alls så ont som jag trodde det skulle göra. :)

Gick sen hem och åt och förberedde mig inför ett kort och lätt styrkepass på gymmet och tog det försiktigt. Det var skönt och roligt. ^^ Fyllde sen på med energi efteråt också. Försöker verkligen kämpa på med maten och det känns verkligen som om jag äter hela tiden och hur mycket som helst. Men får strunta i alla dom känslorna och äta på ändå. Mat är ju gott också!

Så ikväll tar jag det lugnt och ska ta och duscha och sen softa framför TV:n.


Tumblr_mgvj1il19j1r1kbuxo1_500_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards