I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

Mumsade i mig en semla!

Av Eveliina med två i - 12 februari 2013 19:55

Äh - klart jag skulle ha en semla! Det är ju trots allt semledagen + min namnsdg + ett viktigt steg för mig att visa att jag kan. ;) Visst äter jag nyttigt och hälsosamt och försöker göra det så mycket som möjligt, men sånt här då och då dör man faktiskt inte av. ^^ Och visst, jag föredrar det inte och den var ganska mäktig och vääääldigt söt men det var ändå viktigt för mig själv framförallt att visa att jag kunde äta en. Det är detta som är hälsosamt - att man har en balans och gör det man vill och mår bra av. Man äter och rör sig så att det är bra för kroppen, men man kan också äta lite mindre nyttigt om man skulle vilja det men med måtta.

Har fått mycket mer energi på sistone, magen har faktiskt kommit igång och det känns skönt att få komma igång med träning lite smått. Det går bra just nu!


   


Fick namnsdagspresent också av mamma ^^

 


Massageolja! Så ikväll blir det avslappning med massage. Härligt!

 


/E med två i

 
 
Matilda

Matilda

12 februari 2013 20:28

Du är bäst.

http://makr.blogg.se

 
Linnéa

Linnéa

12 februari 2013 20:49

Åh grymt!

Och du är så himla söt. ♥♥

http://stjarnmoln.blogg.se

 
Elin

Elin

12 februari 2013 21:31

Semlor är ju asgott!! Bra gjort!

Det verkar som att majoriteten av min omvärlden anser att jag är ytterst hopplös och sanslöst tröttsam.

Jag hoppas du har rätt, jag tror inte att jag klarar det här ensam liksom. Om jag klarar det ens då..
kramar

http://www.uturanorexin.blogg.se

 
Julia

Julia

12 februari 2013 22:05

Du är så bra! Och det nyttiga är ju att växla och äta av allt. :)

http://enrymd.blogg.se

 
fanny

fanny

12 februari 2013 22:25

Jag åt också en semla idag:D <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

13 februari 2013 00:03

Se där, du är så himla bra:) Du klarar allt du vill♥

http://patriciac.blogg.se

 
Ingen bild

jonna

13 februari 2013 17:45

Bra jobbat, så ska det se ut

Eveliina med två i

13 februari 2013 18:54

Tack så mycket! :)

 
Sophia

Sophia

14 februari 2013 20:37

Super duktigt Evii :D <3 Så stolt över dig!
Du är ett bevis på att man kan om man vill :) <3

Sv: Ja, det är lite jobbigt närm ani nte kan få sova en hel natt någon gång :( Tror att jag skulle må lite bätte om jag fick mer sömn.
Meningen med projekter var att vi ville att de äldre skulle få något roligt för en dag, något annorlunda som kommer in i deras vardag. Istället för samma gamla rutiner som de har. Att det händer något nytt någon gång ibland för dem. Så därför ville vi fixa en rolig dag för dem. Med 3 rättersmiddag, underhållning, tipspromenad och de :)För det är inte så många som tänker på hur de äldre har det. Alla tänker bara på barn.
hihi ja, vi har sportlov vecka 8 ^^

Kramar till dig finis <3

http://www.soophiiiaa.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards