I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Eveliina med två i - 11 februari 2013 17:31

Har varit en riktigt bra dag idag och har verkligen kämpat! Har verkligen försökt äta så mycket som jag ska och så och det har gått ganska bra ändå. Vaknade tidigt och åt ungsbakad chokladgröt med äggvitefluff på. Jättegott!

Sen var jag ute och gick en runda och åt sen ett extra mellanmål för att kompensera upp promenaden!

Åt inte långt efter en stor och god lunch, och sen vid två hade jag samtal/vägning på mottagningen, som gick jättebra! Vågen visade +0,7 kg och min behandlare bara log mot mig! Kändes riktigt bra faktiskt och fick komplimanger över hur pigg jag såg ut att vara. Kände mig mycket piggare också. Men vi sa inte så mycket mer på samtalet och nu ska jag kämpa för att hålla det här! Känns som om jag är på väg åt rätt håll förhoppningsvis.

Var sen på några ställen och lämnade cv (håller tummarna) och handlade lite. Kom sen hem och åt en middag som jag bara slängde ihop med lite allt möjligt. Är såå mätt just nu och det finns väl lite tankar och känslor och så, men väljer helt enkelt inte att lyssna på dom just nu. Fuck you, ätstörning, vill inte ha med dig att göra längre! Nu vill jag bli fri och leva mitt liv!


Min mumsiga frukost:

 


Jag idag:

  


Solen tittade fram en stund och det gnistrade jättevackert i snön:

   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards