I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Bra dag - Sportlov!

Av Eveliina med två i - 8 februari 2013 20:19

Idag har humöret varit på topp. :) (VET, mitt humör pendlar HELA tiden...!) Har haft det trevligt med mina kompisar i skolan och det kändes mycket bättre än på länge. ^^ På morgonen hade jag samtal med kuratorn och det var väl lite sådär. Sa inte så mycket direkt, som vanligt.

Sen hade vi bildlektion utan lärare (blev väl inte så jättemycket gjort hehe). Var jättegod mat i skolan; kotlettrad med rotfrukter och sallad. Var jättegott, fast köttet var lite torrt. Älskar däremot rotfrukter! Mums!

Och efter den här korta skoldagen så har man sportlov! Känns ganska gött att ta en liten paus från skolan just nu känner jag och fokusera på andra saker. Får se vad jag hittar på på lovet, men ska vara med en del kompisar och göra lite småsaker än så länge och imorrn kväll blir det fest! ;) Det gillas!

Efter skolan skulle jag ha haft ett möte med rektorn, men hon dök aldrig upp så jag åkte hem. Konstigt!

Åkte hem sen och drog mig efter en stund till stan för att möta upp Nikki och ta en fika tillsammans. :) Vi fikade smoothie, jättegod, och hade en trevlig stund. Var så glad när hon frågade mig om vi skulle hitta på något idag! ^^

Gick sen hem i kylan (brrr!) och åt middag.

Just nu ser jag på Gladiatorerna och ska mysa ner mig i soffan och bara ta det lugnt. :) 

Imorrn kanske jag får testa en grej, men får se hur det blir med det. Hoppas alla får en mysig helg!



/E med två i

 
 
Sophia

Sophia

8 februari 2013 23:05

Härligt att din dag har varit på topp! Själv har min dag varit super. Mitt humör har varit jättebra hela dagen. Och det är ovanligt :P
Lyllo dig som har sportlov nu! Vi får det en vecka efter er x) haha

Sv: Bananpannkakorna vart jätte goda :) Speciellt med hallon till ^^ Mina vart inte så fina, tror nog att fina blev bättre :P hehe
Ha det superbra Evii <3

http://www.soophiiiaa.devote.se

 
Sofie

Sofie

9 februari 2013 09:07

sv: Jo, jag vet men det jag hakar upp mig på är om jag kan komma dit? Svårt att förklara, men jag är rädd för att inte kunna bli så frisk som jag hoppas. Men ja, det är bara att fortsätta och kämpa!

Kram! <3

http://skrivetavsofie.blogg.se

 
Matilde

Matilde

9 februari 2013 11:06

Låter ju som en jättefin dag (: glad jag blir av att läsa om den! Rotfrukter ÄR gott hihi ^^ åh mysigt att få träffa en vän, hur har du haft det med kompisar och så nu när du har varit sjuk?
sv: tack för ditt pepp och stöd, det värmer jättemycket <3

http://rosaljus.devote.se

 
fanny

fanny

9 februari 2013 12:07

Vad härligt med sportlov, passa på att njut så mycket du kan <3
Sv: Tack för kommentaren om mitt hår:D Tack, ha en fin helg du med. Kraam <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Mallan

Mallan

9 februari 2013 15:43

Vad skönt med ett välförtjänt lov, passa på att vila upp dig ordentligt och ta hand om dig själv på allra bästa sätt.

Sv; Tack för alla fina ord, jag blir jätteglad. Just nu känns det dock som att ätstörningen har sån kontroll över mig och det känns skrämmande. Men jag har inte gett upp, inte ännu.

Ha en underbar helg och ett underbart lov finaste du ♥ kramar ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
Linnéa

Linnéa

10 februari 2013 16:40

Åh, jag har en skolvecka kvar innan lovet....
Men du får ha ett finfint lov! <3

http://stjarnmoln.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards