I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

Any change, even a change for the better, is always accompanied by drawbacks and discomforts.

Av Eveliina med två i - 5 februari 2013 17:03

Har kanske varit lite bättre idag, men har fortfarande känts tungt. Känner mig bara trött på allting just nu, hela mitt liv som jag försöker få ihop på nåt sätt. Fått i mig lite mer än vad jag brukar idag i alla fall.

Sista lektionen idag skulle vi ha haft projektarbete, men klantig som jag är så glömde jag ju min projektbok hemma, så blev inte så mycket till arbete... Efter skolan gick jag till några ställen och lämnade CV. Får hålla tummarna att det går bra och att jag är vad de söker nånstans i alla fall. Men ska nog inte hoppas på för mycket... :/

Har precis ätit min kycklingwok som jag gjorde igår kväll. Kändes jättebra medan jag gjorde den men uppäckte sen att jag hade i på tok för mycket sambal oelek, så den blev rätt stark... Men gick att äta i alla fall.

Ikväll händer det inte så mycket. Ska kanske baka bröd och göra bananpannkakor. ALdrig testat det så hoppas det är gott!


Tumblr_mhk94mkg9y1rliyxho1_500_large


/E med två i

 
 
Mallan

Mallan

5 februari 2013 18:31

Våga tänka positivt, varför skulle du inte ha lika stor chans som alla andra att få ett jobb? Så underbart duktig, talangfull och ödmjuk du är! Våga lita på din egen förmåga, jag vet att det är svårt men jag ser din begåvning. ♥
Och bananpannkakorna måste du berätta om sen, de låter spännande och goda :)

Sv; Åh, tack. Det var kärlek vid första ögonblicket haha. Men visst är det skönt med tights och tröja/tunika? Dessutom snyggt!

Tack för din åsikt, kommer nog att bara skriva upp eller ner på vågen, siffror är rätt triggande faktiskt. Så tack :)

Där finns så otroligt mycket positivt som du inte ser när du är så upptagen pga ätstörningen, men jag lovar dig, där är så mycket fina saker i ditt liv som jag tror och hoppas att du kan se själv om ett tag. För du kommer bli frisk, du kämpar så otroligt hårt och kommer ta dig långt ♥

Jag skriver bara sanningen, och jag är glad om det kan pigga upp lite. Jag uppskattar verkligen dina fina ord, kan inte riktigt förstå att det är mig du pratar om. Men vi kommer klara detta, tillsammans kämpar vi oss framåt ♥ Stor kram till dig vackra du ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

5 februari 2013 18:40

Stark mat är gott, men jag har svårt när det blir för starkt.

Tack vännen, lovar att ta nya tag imorgon♥

http://patriciac.blogg.se

 
Sophia

Sophia

5 februari 2013 20:19

Hoppas att du får bukt på allt snart! Du förtjänar att må bra, alls förtjänar det.

Jag testade att göra bananpannkaka idag till lunch :D
De blev goda ^^ hihi. Dock blev de lite missbildade men vem bryr sig, de ska ändå ätas upp :P hehe
Ha det bra! <3

http://Www.soophiiiaa.devote.se

 
fanny

fanny

5 februari 2013 22:50

Du kämpar på bra även om det kanske inte känns så. Men jag tycker det och många andra! Ätstörningar är inte att leka med.. och de är svåra att bli friska ifrån. Men du har kommit långt!:* Kramar <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards