I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Risk tvåan avklarad!

Av Eveliina med två i - 1 februari 2013 16:39

Har varit en riktigt bra dag idag. :) Fick lite sovmorgon och kvart över nio skulle vi samlas på rese för att få våra biljetter och sen ta tåget till Laxå, där halkbanan var. Det var riktigt roligt och lärorikt tyckte jag. :) Först när vi kom dit fick vi lite introduktion och så och sen delade vi in oss i två grupper och min grupp fick börja på banan. Det var jättekul faktiskt och lite häftigt att få testa på hur det var att halka runt lite. Var nervös innan men det släppte.

Sen var det var det teori och vi pratade om halkan, vad man bör tänka på och så och lite matteträning när vi skulle räkna ut reaktions- och bromssträckorna, vilket var lite rörigt!

Vid halv tre var vi hemma igen och nu var även risk tvåan avklarad! Det har varit en riktigt fin dag och solen har varit framme hela tiden. :) Lättar upp humöret också!

Ikväll ska jag mysa ner mig ordentligt i soffan och glo på Gladiatorerna. Blir riktigt nice det! I helgen tror jag att jag och Louise ska ha spelhelg igen hemma hos henne. ^^ Blir kul!

Hoppas alla får en supermysig helg!


Jag när det äntligen är helg:

Tumblr_mhggg5zljz1r9fdp3o1_500_large


/E med två i

 
 
Caroline

Caroline

1 februari 2013 16:52

Åh va skönt att ha dom två avklarade :) ett steg närmre körkort ;)

Nää lunginflammation är ingen höjdare faktiskt. Så blir en tråkig helg. Hur är de med dig?va ska du göra i helgen?

http://styrkaochhalsa.blogg.se

 
Mallan

Mallan

1 februari 2013 18:46

Vad skönt att ha dem avklarade och att du tyckte det var kul att halka rundor. :) Det är sjukt hur lite kontroll man har när bilen inte lyder en :P

Sv; Åh tack fina du, det kändes helt underbart att få vakna lite piggare. Hoppas nu att det håller i sig! Godis är ju gott, film är mysigt men ändå blir det tokigt. Ska göra mitt bästa, jag kan ju om jag vill.

Jag vill kunna ta dem, men rädslan för viktuppgången är mycket större än vad jag tror att de kan hjälpa mig. Men måste försöka ta dem ändå, har ju trots allt fått dem av en anledning. Kommer du ihåg vilka du hade och vad du tyckte om dem? Skönt att du kunnat ta bort dem iaf, det visar hur stark och hur långt du kommit. Bra jobbat vännen ♥

Vad mysigt det låter med en spelhelg, är det sällskapsspel, lan eller något annat kanske? Har noll koll haha :) Hoppas ni får det super! :) Jag ska mest leka taxi, mamma ville också ha skjuts så vi sticker väl ut någonstans. Annars är den inte planerad alls.

Ha nu en mysig fredagskväll, och vad äs än säger så är du grymt vacker, stark och har en underbar personlighet. Stor kram ♥♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards