I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Lite uppdatering! :)

Av Eveliina med två i - 31 januari 2013 16:36

Sorry att jag inte hann blogga igår, men det blev en låååång dag. 

Skolan var väl okej och flöt på hyfsat. Blev bara väldigt seg och trött i slutet av dagen. Efter skolan så drog jag till Willys, köpte lite mat och sen iväg till körskolan. Där satt man i tre timmar och lyssnade på om riskerna med alkohol, droger och trötthet i trafiken. Det var ändå okej att lyssna på och timmarna flöt på ganska bra ändå. Så nu är risk ettan avklarad vilket känns skönt! Imorrn bär det faktiskt av för risk tvåan (halkkörning!). ^^ Kommer nog vara rätt nervös när jag väl ska göra det men det kommer nog gå bra och det är många som säger att det är skitkul! Synd bara att det kostar 1800 :- ... -.-' Och risk ettan kostade 600. Svider lite i plånboken kan man säga... Men bara jag får de gjort och jag får mitt körkort till slut så är jag nöjd, haha!

Kom hem vid nio ungefär och varit helt slut! Åt bara kvällsmat, duscha och gick sen direkt i säng. 

Idag har varit en rätt okej dag. :) Haft bild hela dagen och fick t.o.m sluta två timmar tidigare! Inte helt fel! Så efter skolan drog jag och Louise till körskolan igen och betalade risk tvåan och gjorde lite teoritest. Blev underkänd igen. (Y)

Sen drog jag hem och har precis ätit en supergod middag och är nu mätt och belåten. Ikväll händer inte så mycket utan blir nog en lugn kväll.


Självporträtt nr. 2 och även mitt slutgiltiga! Blev mycket bättre än försök nr. 1!


Jag idag:

  


Min söta och mosade Tuss (var bara tvungen att visa den ^^):

 


Fick förresten väldigt föresenade födelsedagspresenter i tisdag när min kompis var hos mig på kvällen! Hade det jättetrevligt och mysigt med henne och det var kul att vara med henne igen. Vi såg på film och snackade mest. Fick ett par gråa mysiga knästrumpor och en slags doftgrej, som gör att mitt rum luktar nu en massa honung. ^^ Jättefina presenter!

       


/E med två i

 
 
fanny

fanny

31 januari 2013 19:16

Snäll vän du har! :) Åh, säger det igen: Åå vad du ritar bra! Så likt dig! <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Matilde

Matilde

31 januari 2013 20:02

Så duktig du är på att teckna! :D jättefint!
Det är verkligen dyrt med körskola, betalar du allt själv eller hjälper dina föräldrar till lite?

http://rosaljus.devote.se

 
Mallan

Mallan

31 januari 2013 20:16

Blir så glad att du haft ytterliggare en bra dag, du är så värd att få vara glad och må bra ♥

Sv; Tack för dina ord, jag ska försöka tänka att jag behöver och är värd maten jag äter. Och ja, jag är så himla glad över att jag hade så kul, nu vet jag att jag kan unna mig att ha roligt och bara vara mig själv. Ler bara jag tänker på det :)

Nja, jag vågar inte riktigt ta dem även om de kanske hjälper. Ska nog ta ett snack med läkaren eller någon så de får förklara lite närmare en gång till. Vill ju kunna ta dem så jag får lite hjälp. Har du haft några mediciner?

Hoppas du får en lika fin morgondag, fredagar ska ju vara bäst! Ska du göra något kul i helgen fina du? Stor bamsekram ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

31 januari 2013 23:43

Halkbanan är verkligen jätte kul. Det tycker jag i alla fall. Fast jag fick en liten specialbehandling när jag gjorde den. Min pappa är ju körskolelärare så han och jag var där själv och jag fick köra hur mycket jag ville:) Helt perfekt haha.

Roligt att få presenter, även om det var väldigt försenade:P

Haha ja men basta är göör gött. Satt en halvtimme idag bara, men ska basta ännu mer imorgon:) Har ni bastu hemma?
Kramar♥

http://patriciac.blogg.se

 
Elin

Elin

1 februari 2013 00:24

Så du kommer orka skolan och ändå hinna bli frisk?

Jag är duktig på att ge upp.. En motivationsbok? Hur gör man en sån? Vad innehåller den menar jag?
kramar

http://www.uturanorexin.blogg.se

 
Klara

Klara

1 februari 2013 14:55

Vilken tur att riskettan var okej då! ;) Halkan är riktigt rolig :D

Sv. Jo man tycker ju att man borde börja förstå hur mycket energi kroppen behöver, men trots viktnedgång så snurrar tankarna om att jag nog säkert gått upp allt nu iaf... :/
Haha, vi får la se om jag gillar kladdkaka. :P
Du kommer också att klara det, klart vi ska bli friska!!

http://attblifri.blogg.se

 
Katarina

Katarina

2 februari 2013 20:39

Superduktig!!

http://catipat.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards