I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Eveliina med två i - 10 januari 2013 21:29

Hej alla fina! Blir ett sent inlägg, men har precis kommit hem och därför inte hunnit blogga tidigare. ;) Men bättre sent än aldrig!

Sov ganska hemskt i natt och vaknade flera gånger och sov väldigt ytligt. Jättejobbigt! Och morgonen började ganska kaotiskt... Larmet ringde inte och jag lyckades försova mig första skoldagen! Bra, Eve, bra...! Jag och mitt larm är inte kompisar helt enkelt, vare sig det ringer eller inte...

Så det var bara att kasta sig ur sängen, slänga på sig kläder och göra i ordning sig lite samt kasta i sig frukost. Fick som tur var skjuts av min bror, ända fram till skolan! Räddade min dag kan jag säga, och kom t.o.m före mina klasskamrater, haha! De ni! ;) Och, brrr, vad kallt det har blivit! :s Över en natt liksom! Har snöat lite idag och varit isigt och eländigt! Gillas inte! Vill ha vår nu! :(

Har sen haft bild hela dagen och det har känts bra. :) Jobbade på rikigt bra tyckte jag!

Fick dock åka tidigare från skolan eftersom jag var tvungen att hinna till min körlektion. Den gick också riktigt bra och fick beröm av körläraren, hihi. ^^ Tränade typ på parkering bara.

Sen var jag en sväng förbi affären och drog direkt till Louise och var där fram tills nyss. Vi spelade ps3 och jag färgade hennes hår (blev dock inte så bra, ops...!). Men hade det jättekul och mysigt! ^^

Ikväll ska jag lägga mig tidigt och det ska bli skönt att sova. Så gonatt på er! :*


Mustasch!!! :D


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards