I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

I still find each day too short for all the thoughts I want to think, all the walks I want to take, all the books I want to read, and all the friends I want to see.

Av Eveliina med två i - 7 januari 2013 16:54

Dagen och veckan började som vanligt med vikt. Vågen visade +0,3 kg på de här två dagarna. Kändes okej ändå.

Efter frukost var jag lite på k1 och sen mötte jag upp min saknade och älskade Crinis! Åh vad härligt att få träffa henne igen! <3

Efter lunch hade jag samtal med min behandlare och vi sa inte så jättemycket. Sammanfattade lite min tid här och så. 

Sen hände typ ingenting och jag hade såå tråkigt och visste inte riktigt vad jag skulle hitta på. Efter mellanmålet (fick ta det i lägenheten) så var jag och några till ute och gick en sväng  och fotade lite på stranden. Nu har man precis käkat middag och är mätt och belåten och ikväll ska jag ha myskväll med mina tjejor.   Kommer blir bra!


Måendet har varit typ okej idag. Mår inte bra men det är heller inte dåligt direkt, men det känns ändå som om det är nånting jobbigt som gnager på mig och bara finns där i bakgrunden... Blir inte av med det liksom Känner mig aldrig riktigt glad eller förväntansfull p.g.a det. Är rädd för att alla ska inse hur tråkig jag egentligen är och tröttna fullständigt på mig, om det inte redan håller på att hända...


Tumblr_mclvlfp8un1r8fxwno1_500_large


Tumblr_mczhhxvggm1rj1r4co1_500_large Tumblr_mfnly37bba1r8fxwno1_500_large


/E med två i

 
 
fanny

fanny

7 januari 2013 17:32

Du är inte ett dugg tråkigt, utan en alldeles underbar människa!Och det vet jag bara genom bloggen;) <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Elin

Elin

7 januari 2013 17:49

Just nu är jag hos en killkompis och har det rätt bra. Lite jobbiga tankar men fullt överlevbart. Hur har du det idag?

Det där är anorexin som pratar, att det där målet förstör. Med tanke på din viktnedgång är det där målet som hjälper, inte förstör.

Yes, jag har med mig den här bra helgen och njuter av dess glädje ett tag till. Om det går.
kramar

http://www.uturanorexin.blogg.se

 
Caroline

Caroline

7 januari 2013 18:33

haha jaa shopping är sjukt bra terapi. Dock DYR terapi hahahaha.

Nä jag förstår hur du känner. Jag va i samma situation. Hade inte en aning om vad jag ville och tyvkte inget var värt att kämpa för därför.. Men här sitter jag, fortfarande utan att veta vad jag vill, men mår sjukt mycke bättre :)
kram

http://styrkaochhalsa.blogg.se

 
Mallan

Mallan

7 januari 2013 20:24

Vad bra att det kändes okej, bara det är ett bra tecken på att du inte låter ätstörningen tycka till för mycket. Bra jobbat :)Och precis som Fanny skriver är du inte ett dugg tråkig, du verkar vara en riktig toppentjej som bara måste tro lite mer på sig själv.

Sv: Det var väldigt skönt att vågen stod still, man kan liksom pusta ut lite grann. :)

Ta hand om dig och fortsätt kämpa, glöm aldrig att du är fin precis som du är ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
Linnéa

Linnéa

7 januari 2013 20:33

Du verkar vara en jättefin tjej. Dina vänner kommer inte helt plötsligt upptäcka att du är tråkig. Jag är säker på att de älskar dig som du är <3

http://stjarnmoln.blogg.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

8 januari 2013 00:32

Jag slår vad om att du inte är ett dugg tråkig, däremot är din sjukdom väldigt tråkig som gör att många drar sig undan för att inte själva bli påverkade. Sen så känner sig säker många maktlösa, de vill hjälpa dig men kan inte.

Var stolt över uppgången hjärtat<3

http://patriciac.blogg.se

 
Sofie

Sofie

8 januari 2013 12:32

sv: Skolan börjar den 21 jan, så typ två veckor kvar. Vill att det ska börja nu! Är uttråkad här hemma. Men kommer väl tycka annorlunda sen när det väl drar igång, haha ;)
Jaha... så man ska ha både och. Då har dom ändrat det. Men du fixar det! Kramar! <3

http://skrivetavsofie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards