I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Eveliina med två i - 28 september 2012 20:51

Nu är man hemma igen efter ännu ett par veckor i Varberg. Hit resan gick riktigt bra och flöt på utan problem. Känns okej att vara hemma igen än så länge. Varit ganska nervös. Kommer jag att fixa det här lika bra som förra gången? Nu har jag ju näringdrycker också, vilket känns ganska jobbigt. Vet inte om jag klarar av att ta dom själv...

Mötte i alla fall min bror på stationen som körde hem mig, där jag även träffade min andra bror. Kul att se dom igen.

Värmde middag sen. Det blev broccolisoppa med fiskarlimpa. Mums! Sen kom min syster och pappa så jag fick träffa dom med. Efter jag ätit klart drog jag ner på stan och träffade några kompisar. Så roligt att se dom och hade det supertrevligt!! Vi snackade och skrattade en hel del och fikade faktiskt en bit kladdkaka med grädde, bara sådär typ. Det var gott och mysigt!

Åkte hem innan åtta så jag kunde äta kvällsmat. Det blev yoghurt med müsli. Gott det med!

Fast alla sjuka tankar finna närvarande hela tiden och tar ibland övertaget... Har inte tagot någon promenad så det påverkar en del... Mår sjukt dåligt över min kropp och skäms så för den. Hatar den! Saknar att vara smal...

Känner mig rätt trött nu och blir nog att lägga sig tidigt ikväll, sitter och chillar på rummet nu och lyssnar på musik. Kanske blir det någon film också, får se. Hoppas ni har en mysig fredagskväll!

 


Pictures from today:

               

 

/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards