I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Eveliina med två i - 23 september 2012 19:11

Sov riktigt gott i natt och hade bara lust att somna om i morse och fortsätta sova gott. Har börjat drömma riktigt mycket nu på sistone, massa konstiga drömmar.

Hade en del ångest kvar sen igår kväll så mådde sådär. Var ute och gick innan lunch igen, vilket var skönt.

Annars har inte så jättemycket hänt. Har varit en del på k1 idag igen. Har känt mig så jobbig och otroligt tråkig idag och typ trött i huvudet. Saknar lite den tiden innan jag åkte på min permission, allt kändes riktigt bra och tryggt då. Det är helt annorlunda nu, och det känns lite sådär...

Ikväll ska man kika på X-factor igen. Ska bli kul.

Imorrn är det måndag igen, vilket innebär vikt. Har varken orkat eller velat fundera på hur det kommer att gå. Vill helst inte veta... Orkar inte med måndagar...


 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards