I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Eveliina med två i - 8 september 2012 19:07

Har varit en väldigt lugn och tråkig dag och känslorna har åkt upp och ner hela tiden. Har haft ångest och massvis med tjockiskänslor och mått bara så illa för min kropp. Kan knappt se mig själv i spegeln längre utan att bli gråtfärdig. Magen känns svullen och bara putar ut. Känns som om den kommer explodera när som helst. Vill inte veta hur många kilon jag har ytterligare gått upp p.g.a näringdryckerna. Hatar dom! Vill inte upp till bmi 20! Allt jag önskar är att gå ner i vikt igen, men jag vet att det är så fel, så fel, och att jag inte får tänka så...

Var ute och gick min halvtimma förut och det var så skönt att få komma ut och röra på sig, även om man nästan har blåst bort idag.

Till lunch blev det körvgratäng eller nåt med pasta. Suck. Och till kvällis verkar det bli räkmackis. Helt okej. Det är deras försök att "festa till det" lite, haha.

Nu på kvällen efter frukten (och näringsdrycken) så smet jag ut med Crinis och vi satte oss utanför i blåsten och frös och snackade och hade det mysigt. Sen kom en annan och joinade oss tills en personal till slut fann oss och det roliga var över. Jaja, hoppas jag inte får ännu en utskällning sen.

Kunde faktiskt sova inatt. Drack en kopp honungste och tog en Panodil som verkade ha fungerat mot halsen. Härligt att jag fik sova till slut!



Jag idag:

       


/E med två i  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards