I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 3 september 2012

Av Eveliina med två i - 3 september 2012 16:07

Det har hänt mycket denna dag. Den började med vikt som vanligt och jag var ganska nervös. Ställde mig på vågen, och... -0,1 kg! Blev jätteförvånad! Blev sen orolig för hur min behandlare skulle se på det här sen och att jag kanske inte följ behandlingsprogrammet helt och hållet hemma...

Sen var det dags för samtal då och det började riktigt bra. Han var inte alls arg på mig utan tyckte att jag har gjort jättebra ifrån mig. Så började han prata om att det går så bra att han förslog att jag skulle flytta bort från k1. Tänkte att han menade att jag skulle få nån vecka eller så att fundera på det, men så säger han plötsligt att jag ska flytta redan på onsdag till villan. Blev jättechockad och det brast för mig. Jga vill inte liksom! Inte än! Sen ändrade han sig att jag skulle flytta till k2 men då skulle jag göra det redan imorrn! Tårnarna bara flödade och jag sa att jag inte ville, men då sa han att man måste tänka på vad jag behöver, inte vad jag vill. Hjälpte inte vad jag sa, han varken ändrade sig eller vek sig en millimeter. Sen fortsätter han med att säga att vi måste börja en aktiv viktrehabilitering med en gång med näringsdrycker. Kände mig helt överkörd. Jag tror att helgen kan spelat roll med vikten idag, att jag inte fått i mig de rätta mängderna och att jag rört på mig lite för mycket. Men det sa han att det inte spalde någon roll. Jag vill liksom avvakta en vecka till och se hur vikten är då, men han ville att jag skulle börja med dom idag. Visste inte vad jag skulle säga eller göra. Jag vill inte! Usch, känns tungt! Vill inte flytta ifrån alla underbara människor finns här! Speciellt inte min fina Crinis!  

Slapp i alla fall näringdrycken vid mellanmålet, så får väl se hur det blir med dom. Hoppas dom glömmer dom eller nåt... Det känns liksom som om jag klarar av att gå upp i vikt av maten, det har jag ju gjort hittills. Men det spelar ingen roll vad jag säger, det hjälper ändå inte... Usch, är bara så förvirrad, rädd och orolig för vad som ska hända...!


 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards