I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Eveliina med två i - 4 juli 2012 20:54

Mår faktiskt riktigt bra nu! Maten har gått bra idag och har ätit upp allt. Åt till och med några mumsiga jordgubbar extra. Blev lite solande senare på dagen då jag även gick ner och mötte fina Cornelia. Sen drog vi hem till mig, snackade en hel del, solade och käkade jordgubbar och hade det riktigt mysigt och trevligt. Tack vännen!  Måste bara säga att jag är så glad över att jag har så otroligt fina vänner!

Det enda dåliga är väl att jag smygtränat en del. Hoppas inte det påverkar för mycket. Vill så gärna vända på det här nu! Jag vill leva livet! Jag vill vara med kompisar och uppleva saker! Jag vill bli fri! Hoppas verkligen mina ansträngningar kommer att synas på vågen på fredag.


           


/E med två i

Av Eveliina med två i - 4 juli 2012 10:14

Nu är andra sprutan mot livmoderhalscancer avklarad! Gjorde faktiskt inte lika ont som förra gången. Så nu är man lite öm i högerarmen, men det går ju över. Usch, hatar verligen sprutor och mår bara illa av dem! 

Har skött mig bra med maten idag än så länge. Varit ute på en promenad och ska ut igen lite senare på dagen. Det är riktigt skönt ute så nu ska jag nog bege mig ut i solen medan den är framme.



/E med två i  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards