I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Eveliina med två i - 21 juni 2012 18:28

Mår bättre nu men det kan vara för att jag har fuskat en del och gått en massa extra... Jobbade i alla fall en kort dag igen, gick hem, stekte lite i solen, gick promenad och var lite på stan och letade present till min bror som fyller år imorrn. Jag och min syrra tänkte ha en gemensam present till han, men vi visste inte vad han ville ha riktigt, så det blev en blombukett och ett kort som vi ska lägga pengar i. Blir nog bra, haha. Sen åt jag middag. Det blev kyckling, ris och lite grönsaker och sen åkte jag och pappa och handlade lite inför imorrn. Ska fira lite midsommar och födelsedag på förmiddagen och så och sen ska jag fira med kompisar på eftermiddagen.  Det blir asnice! Är så taggad, haha!


 


/E med två i


Av Eveliina med två i - 21 juni 2012 08:43

Mår lite sådär just nu. Vaknade och åt fruksot helt själv, utan att fuska en endaste liten bit! Och nu har jag lite ångest för det. Varför åt jag så där mycket? Mår bara illa av tanken att jag tryckte i mig alltihop. Vill bara kunna spy upp det eller träna bort det. Hade tänkt att träna idag också, men det är så fint väder ute så jag tror inte det blir av... Mår inte direkt bättre av det. Får försöka stå ut så gott det går och se vart det leder. Kan man inte bara stänga av tankarna?

 


 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards