I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Eveliina med två i - 24 april 2012 21:56

Nu har Lydia gått hem och vi hade det jättetrevligt.  Först såg vi på "How to train your dragon", sen blev det lite kvällsmat och efter det satt vi och snackade på mitt rum. Träffar henne alltför sällan så det var roligt att hitta på något med henne igen, och förhoppningsvis blir det fler gånger i framtiden.  

Men nu ska jag gosa ner mig i sängen och sova, för man ska ju upp tidigt tyvärr. Gonatt allihopa! 


Broken-photography-sadness-sleep-today-typography-favim.com-42376_large


/E med två i 

Av Eveliina med två i - 24 april 2012 16:40

Har tagit det lungt nu faktiskt, förutom en promenad som jag och pappa gjorde. Haha, hur kan det vara jobbigt att bara relaxa? x) 

Ska snart käka middag, det blir spagetti och köttfärssås. Mums.  Och sen kommer Lydia och vi ska se på "How to train your dragon", som är hur söt som helst (rekommenderar den verkligen!), och sedan bara chilla.  Det blir niiice. (Y)


Imorrn blir det hamburgare i skolan. Är lite orolig och vet inte om jag ska käka det eller ta soppa istället. Har fortfarande lite svårt för det, och har t.ex jättesvårt med pizza, donkenmat, godis, o.s.v Antar att jag ska utmana mig själv kanske?



/E med två i

Av Eveliina med två i - 24 april 2012 14:12

Mådde dåligt större delen av skolan och min kompis ignorera mig till en början. Till slut bröt jag nästan ihop och då bestämde jag och en annan kompis för att prata med henne. Det gick bra och jag sa förlåt och hon förlät mig, som tur var. Känner mig så lättad nu och jag hoppas allt blir som vanligt igen mellan oss.


Har vägt mig själv igen (jag vet, borde inte göra det) men jag gör det för att se så jag inte går ner i vikt. Vilket jag har lyckats med att göra...! Måste skärpa mig! Ska ta det lugnare och försöka äta upp mina mål bättre. Vet inte vad som händer om jag har gått ner vid nästa invägning, men jag vill helst nog inte veta det... Kanske får jag inte dra ut på valborg då...! Skärpning!!!


Tumblr_m12nq0elbe1rs33sbo1_500_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards