I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Eveliina med två i - 18 april 2012 18:37

Har varit en kul och slapp dag i skolan med en hel del skratt. Min klass är bara för underbar! 

Har varit på läkarmöte idag och vi pratade främst om min deprission, när och hur den började, o.s.v Hade den nämligen redan innan jag fick ätstörningen.


Imorrn är det dags för samtal igen och vägning (!) som jag är lite smått nervös inför. Hoppas allt går bra!

Och på fredag taggar man födelsedagsfest! Ska bli skitkul! Jag hoppas verkligen jag kan njuta och leva för stunden och koppla bort anorexin och förhoppningsvis inte få värsta ångestattacken efter. Längesen jag gjorde något sådant nu, så jag hoppas jag kan hantera det och allt går bra!

Verkar också vara okej för pappa, men har inte vågat fråga mamma än, rädd för att hon ska säga nej. Är också rädd för att jag inte kommer att få gå om vågen visar minus imorrn. Jag hoppas inte det påverkar något!


 


/Kram E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards