I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Eveliina med två i - 19 februari 2012 12:57



















Hur...? När blev jag så här fet...? Hur kunde jag låta mig bli det? Det bara väller av fett överallt... Mår bara så illa!!!


   

Ska tillbaka till avdelningen imorrn för att väga mig och ta lite prover. Inte en chans att jag kommer att ha gått ner igen så fet som jag har blivit!

De har satt ett utskrivningsdatum på onsdag, om allt går "bra" och jag inte har gått ner mer i vikt. Ska prata med mottagningen som ska ta över efter jag skrivits ut från avdelningen imorrn också. De ska hjälpa mig med hur jag tänker och så. Får se hur allt går... om jag överlever...


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards